پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261943
غبار روبي گلزار شهدا همزمان با هفته بسيج در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1402/09/02
نمایش : 1840
آئين غبارروبي گلزار شهدا شهر فارسان، گراميداشت هفته بسيج با حضور ائمه جمعه، فرماندهان نظامي و انتظامي و جمعي از بسيجيان برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در اين مراسم شرکت‌کنندگان با قرائت فاتحه و عطرافشاني قبور مطهر شهداي گمنام بار ديگر با آرمان‌هاي شهيدان و بنيان‌گذار جمهوري اسلامي ايران تجديد پيمان کردند و ياد و خاطره شهيدان را گرامي داشتند.
 
عليرضا عربي، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان در آئين غبارروبي و عطرافشاني گلزار شهداء اين شهرستان به مناسبت هفته بسيج اظهار کرد: خداوند مي‌فرمايد من مجاهدان راه خدا را بر غير آن‌ها برتري داده‌ام.
 
وي بيان کرد: يکي از دلايلي که خداوند مجاهدان را برتري داد اين بود که آن‌ها ايثارگر هستند و آرامش خود را بر ديگري ترجيح دادند.
 
عربي تصريح کرد: در طول ۸ سال دفاع مقدس عملاً رزمندگان ما نشان دادند که مجاهد و ايثارگر هستند.
 
وي گفت: بسيجيان و مجاهدان راه خدا اهل سازش با استکبار و غرب‌زدگان نيستند،در طول بيش از ۴۴ سال نشان داده شد که به‌شدت با استکبار مبارزه مي‌کنند و اهل سازش با آن‌ها نخواهند بود و تا زماني که اين تفکر وجود دارد هيچ خطري جامعه ما را تهديد نمي‌کند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html